بررسي انواع مختلف بهترين دستگاه كنترل دسترسي تايگر

فروش بدون ‌واسطه، تجهيزات حضور و غياب، كنترل تردد و بازرسي

بررسي انواع مختلف بهترين دستگاه كنترل دسترسي تايگر

۳۹ بازديد

داشتن امنيت يكي از اصلي‌ترين و مهم‌ترين مقوله در تمامي سازمان‌ها و شركت‌ها به شمار مي‌رود، اما آيا محل كار شما امنيت بالايي دارد؟ تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه در صورت ايمن نبودن يك سازمان ممكن است به راحتي تحت تاثير سرقت قرار بگيرد؟ هميشه مي‌گويند احتياط شرط عقل است و بهترين كار براي جلوگيري از اين مشكلات استفاده از بهترين دستگاه كنترل دسترسي به جهت امنيت بيشتر در محل كار است.

دستگاه كنترل دسترسي مي‌تواند اين امكان را براي سازمان‌ها فراهم سازد كه به جهت ورود و خروج به مكان‌هاي خاص دسترسي محدودي ايجاد شود. واحدهايي كه در سازمان‌ها امنيت بالايي دارند بايد از مزاياي دستگاه‌هاي كنترل دسترسي بهره مند شوند، اين دستگاه‌ها مي‌توانند مانع از ورود و خروج افراد عادي شده كه اين امر به بالاتر رفتن هرچه بيشتر امنيت يك سازمان و شركت منجر خواهد شد.

دستگاه كنترل دسترسي تايگر يكي از بهترين دستگاه‌هاي كنترل دسترسي در ايران به شمار مي‌رود كه اجازه ورود به افراد مجاز را با كمك تشخيص چهره، اثر انگشت و كارت يا رمز تعيين شده تعريف مي‌كند و در اين بين افرادي كه مجوز دسترسي به بخش‌هاي مختلف را نداشته باشند با كمك دستگاه كنترل دسترسي تايگر شناسايي شده و اجازه ورود به آن‌ها داده نخواهد شد كه در اين صورت امنيت سازمان‌ها و شركت‌ها افزايش پيدا كرده و از دستبرد و سرقت نيز به ميزان بالايي جلوگيري خواهد شد.

معرفي انواع مختلف دستگاه‌هاي كنترل دسترسي تايگر

اگر تجارت و كسب و كار شما داراي بخش‌هاي حساسي است و به جهت ورود و خروج مي‌خواهيد تنها برخي از افراد مجاز به دسترسي اطلاعات و مدارك باشند، بهترين راه براي شما نصب دستگاه كنترل دسترسي است. با اين قابليت مي‌توانيد از كارت‌هاي صفحه كليد، اسكنرهاي بيومتريك يا ساير دستگاه‌ها براي پذيرش يا رد دسترسي به هرجايي از مكان‌هاي دسترسي همچون پاركينگ و آسانسور تا اتاق‌هاي ذخيره سازي و اتاق‌هاي ويژه مخصوص كاركنان بهره مند شويد. هر بار كه شخصي از كارت‌خوان يا اسكنر بيومتريك استفاده كند ورودي وي در سيستم ثبت مي‌شود و امكان پيگيري رفت و آمد همگان را فراهم مي‌سازد.

در اين بخش به معرفي برخي از انواع دستگاه كنترل دسترسي مي‌پردازيم و عملكرد هر يك را توضيح مي‌دهيم:

دستگاه كنترل دسترسي تشخيص چهره

يكي از بهترين دستگاه‌هاي كنترل دسترسي كه توسط شركت تايگر ارائه شده است، دستگاه كنترل دسترسي تشخيص چهره بوده كه از جديدترين فناوري‌هاي روز دنيا براي ساخت آن بهره گرفته شده است. درون اين دستگاه از سنسور اثر انگشت نوري با ظرفيت 1000 ثبت، اسكن و ذخيره ‌سازي 400 چهره، ذخيره 10000 كارت و ثبت 100000 تردد بهره گرفته شده و يكي از بهترين دستگاه‌ها در زمينه تشخيص هويت دقيق كاربران و ثبت تردد است.

با كمك اين دستگاه افراد مي‌توانند از اسكن اثر انگشت يا چهره خود و استفاده از كارت بدون تماس RFID رله دستگاه را فعال كرده و درب را باز كنند. اين دستگاه يك كنترل دسترسي حرفه‌اي شناخته مي‌شود زيرا علاوه بر بهره گيري از تكنولوژي بيومتريك براي احراز هويت افراد، مي‌تواند از ريدر دوم و دستگاه SPR نيز پشتيباني كند. اين دستگاه با كمك كارت، شبكه  LAN، تشخيص چهره و اثر انگشت كار مي‌كند. از ويژگي‌هاي اين دستگاه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • صفحه نمايش رنگي ۲٫۸ اينچي
  • رطوبت 80% - 20%
  • دماي عملياتي 45 - 0 درجه
  • منبع تغذيه DC 12V 3A
  • قابليت اتصال آنتن برد بلند UHF
  • قابليت تعريف محدوده زماني در دستگاه
  • قابليت‌هاي استاندارد DST, Automatic Status Switch, Anti-passback, Scheduled-Bell
  • كنترل دسترسي 3rd Party Electric Lock, Door Sensor, Exit Button, Alarm, Doorbell, Wiegand In/Out
  • و...

اين دستگاه كنترل دسترسي در  سازمان‌هاي دولتي، شركت‌ها، كارخانجات، مراكز نظامي،  بيمارستان‌ها و ساير اماكن مشابه مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

دستگاه كنترل دسترسي اثر انگشتي

در كنار دستگاه كنترل دسترسي نوع تشخيص چهره، يكي ديگر از بهترين دستگاه‌هاي حال حاضر، دستگاه اثر انگشت است كه به جهت كنترل تردد افراد در سازمان‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين دستگاه داراي درجه حفاظت فيزيكي IP65 بوده و ساختاري مقاوم در برابر آب و گرد و غبار دارد به همين دليل مي‌توان در شرايط سخت و محيط‌هايي كه با آب و گرد و غبار سر و كار دارند از آن استفاده كرد. اين دستگاه مي‌تواند 3000 اثرانگشت را ثبت كرده و قابليت ذخيره سازي 30000 كارت و كنترل 100000 تردد را نيز دارد. از ويژگي‌هاي اين دستگاه مي‌توان به ضد آب بودن، استفاده از طريق كارت، شبكه  LANو اثر انگشت اشاره كرد.

امكانات مهم اين دستگاه شامل موارد زير است:

  • داراي بدنه مقاوم و ضد آب
  • منبع تغذيه DC 12V 3A
  • صفحه نمايش 128x64 OLED
  • جلوگيري از ثبت تكراري
  • دماي عملياتي 45 ~ 10- درجه
  • پشتيباني از شبكه و  USB
  • قابليت گزارش گيري و زمان بندي دسترسي افراد
  • قابليت تعريف كارت بدون تماس RFID و اثر انگشت
  • ارتباطات TCP/IP, RS485, Wiegand input & output, IP65
  • و...

سازمان‌ها و مشاغلي كه مي‌توانند از اين دستگاه استفاده كنند شامل سازمان دولتي، كارخانه‌ها، شركت‌ها، مجموعه‌هاي صنعتي، سفارت‌خانه‌ها و بيمارستان‌ها هستند.

دستگاه كنترل دسترسي كارتي

اين دستگاه داراي ظاهر و كاربردي ساده‌تر از دو مدل پيشين بوده اما در عين حال بسيار هوشمند طراحي شده و در ساخت آن از بهترين فناوري‌هاي روز دنيا استفاده شده است. دستگاه كارت RFID داراي كارت‌خوان بدون تماس با ظرفيت ثبت 30000 كارت و ظرفيت ثبت 80000 تردد بوده كه موجب شده اين دستگاه به عنوان يكي از بهترين دستگاه‌ها جهت استفاده در سازمان‌ها معرفي شود. اين دستگاه با استفاده از پورت LAN و داريو USB به نرم‌افزار دسترسي كنترل تايگر وصل مي‌شود و داده‌هاي موجود را براي گزارش گيري به نرم افزار انتقال مي‌دهد. از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه مي‌توان به كارت، شبكه  LAN، رمز و پورت USBاشاره كرد.

اين دستگاه داراي درجه حفاظت فيزيكي IP64بوده و مي‌توان از آن در نقاط مختلف آب و هوايي كشور و در محيط‌هايي كه به صورت مسقف و به دور از بارش باران و برف هستند استفاده كرد. در كنار موارد اشاره شده اين دستگاه براي تشخيص هويت دقيق و ثبت ترددها از سنسور اثر انگشت نوري، صفحه كليد و كارت‌خوان بدون تماس RFID بهره‌مند شده است.

از جمله امكانات اين دستگاه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • صفحه كليد جهت وارد كردن رمز عبور
  • صفحه نمايش رنگي 2.4 اينچي
  • ارتباطات TCP/IP, RS485, USB-Host, Wigand
  • رطوبت 80% - 20%
  • دماي عملياتي 45 - 0 درجه
  • منبع تغذيه DC 12V
  • كنترل دسترسي 3rd Party Electric Lock, Door Sensor, Exit Button, Alarm, doorbell
  • و...

از اين دستگاه براي كنترل دسترسي و شناسايي هويت افراد در مكان‌هايي همچون اتاق سرور، انبار و محيط‌هاي خاص نيز استفاده مي‌شود. به طور كلي بهترين مكان مورد استفاده از اين دستگاه سازمان دولتي، كارخانه‌ها، شركت‌ها، مراكز نظامي وآموزشي و بيمارستان‌ها است.

انواع دستگاه كنترل دسترسي و به طور كلي دستگاه‌هاي توليد شده توسط شركت تايگر بسيار به صرفه بوده و از آخرين تكنولوژي در ساخت هر يك از آن‌ها بهره گرفته شده است. با ورود به سايت و انتخاب دو محصول مي‌توانيد به راحتي به مقايسه دو محصول پرداخته و از قابليت‌ها و عملكرد هر يك از آن‌ها مطلع شويد تا بتوانيد انتخاب راحت‌تري داشته باشيد و تفاوت قيمت‌ها و عملكرد محصولات را به صورت جداگانه مشاهده كنيد و متناسب با محيط كاري خود بهترين دستگاه را براي محل كار خود خريداري كنيد.

همان‌طور كه در ابتداي اين مطلب نيز اشاره شد امنيت در هر كاري ضروري بوده و به همين دليل مي‌توانيد با بهره گيري از هر يك از انواع دستگاه كنترل دسترسي كه در اين مطلب براي شما معرفي شد و با مراجعه به سايت تايگر يكي از بهترين محصولات را متناسب با مشاغل خود را خريداري كرده و به جهت امنيت بيشتر بخش‌هاي مختلف سازمان خود از آن بهره‌مند شويد.

منبع: https://tigerteco.com/access-control

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.